lördag, september 20, 2008

Mina gyllene skor!

Här sitter jag. nybadad med en virad handduk omkring mig! Så himla skönt att bada! Har precis deltagit i en tävling på H&Ms hemsida där man kan vinna en höst/vinterjacka. Man skulle kryssa i vilka färger som är moderna i höst (cerise, gult, grönt/blått, lila, orange/rött, rosa, turkost) och sedan kryssa för vilka av 3 kändisar som inte har haft ett samarbete med H&M. Madonna, Britney eller Kylie. Jag kanske gissade säkert fel på frågorna, men sedan skulle man motivera varför man skulle få en jacka. Max 20 ord. Jag skrev såhär:

"Efter ett köp av urläckra stövlar så skulle det var perfekt med
en matchande jacka till mina gyllene skor."
Det lät väl bra? :-)
Har inte inhandlat några nya skor i år, men förra året fick jag ju ett par jättefina stövlar av Per som jag ville ha. Dom åker på fötterna snart!
Min vecka har varit passiv och jag har haft lite saker att göra. Ikväll blir det party och det ska bli jättekul. Det är bara Ida och jag denna gång, men det gör inget. Ska bli jättekul i allafall :-) Det är skönt att bara vara två ibland. Vi ska nog till Martin & Company. Inte min bror, utan "killen från bananbåten" som jag så bra nämnde i min blogg för några månader sedan..
Ikväll blir det att inviga mammas nya tröja och mitt nitskärp (!). Så snyggt! Ska försöka att trippla håret också, men vi får se hur det blir.
Nu måste jag börja göra i ordning mig. Alla vet hur snabbt det går för mig att bli klar, ehm.. :-D
Ha det så underbart, så hörs vi i morgon!
P.S Min mamma har köpt en sån j¤#!&%vla snygg skinnkjol!! Den i en strl större för mig, tack. Hon har sån himla bra smak ibland min mamma. Visst är vi lika? ;-) HAHA..

Inga kommentarer: