fredag, april 18, 2008

Sångstund

" Oh, sweet sixteen. You're lost and gone forever.. One, two, three, four, five, six, seven, eight and nine, ten, eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen. (Sång) och sedan kommer.. I'm not what I use to be, a Duracell Kanin ". Ja, ni kanske har hört låten förut? Om inte, lyssna på Timo Räisänen - Sixteen.
Väldigt simpel låttext om jag får säga mitt, men skön att lyssna på! Två andra sånger som jag rekommenderar skarpt är The Coral - Dreaming of you & Baywatch theme - I'm always here.
Väldigt härliga låtar! "I'll be ready, I'LL BE REAADY" osv.

Min vecka har varit ganska neutral. Alltså, som det brukar. Träning, en dags jobb, gå-på-stan-dagar
och sånt där! Idag har jag faktiskt varit och lämnat mitt CV på ett företag, så vi får väl se om dom hör av sig därifrån. Som vanligt kommer jag säkert inte få höra ett skit, men kan man ju alltid hoppas.
Mitt CV har iaf blivit mycket bättre nu när jag har gjort om det.
Ikväll ska jag inte tänka på jobb mer. Snart kommer troligtvis Nathalie, Julia, Linnéa och Emily hit. Vi ska mysa och prata lite skit :-) Vi hörs i morgon gott folk. Här är en liten lista som jag har gjort. Veckans bästa! Enjoy!

Saker att nämna tusen gånger om
  • Veckans glädjehopp: IDA KOM HEM IDAG! ÅH, TJEJEN! SAKNAT DIG MASSOR! ETT HALVÅR UTAN VARANDRA. ALDRIG MER ;-)
    (Hon har varit i USA för er som inte hade en aning om det. Philadelphia och New Jersey. Det blir kramkalas när vi ses på måndag pärlan).
  • Veckans tanke: Hanna Wernersson. Vart har vi hållit hus dessa dagar? Jag har varit borta lite överallt och vi har helt enkelt inte matchat varandras tider. Tänker på dig gums, och allt vad som händer dig borta i Borås trakter.
  • Veckans charmtroll: "Killen från bananbåten". Väldigt trevlig är du!
  • Veckans låt: The Coral - Dreaming of you
  • Veckans höjdare: I now prounounce you Chuck and Larry.
    (En jättebra film. Skrattade i princip 2 h i sträck)
  • Veckans avundssjuka: Sissel har fått jobb. Såklart superglad för hennes skull, men självklart avundssjuk eftersom moi inte har något arbete.

Och veckans sista..

  • Veckans goda gärning: Handlade åt farmor. En påse potatis och mjölk.
    Stackars farmor.. är för tjock för att gå ner och handla (A)
    Haha.. Naw.. Min farmor är världens sötaste, och mulligaste :-)

GODNATT♥

Inga kommentarer: