fredag, april 11, 2008

Rubrik

Mätt som en plätt. Vet inte varför man säger så egentligen? Plättar är ju väldigt små. Anyway, är skitmätt ändå. Åt klyftpotatis, kött och vitlökssmör. Bearnaisesåsen var inte god, men okejdå. Jag åt lite av den ändå. Min dag idag har varit ganska bra. Som alltid :-) Jag vaknade och gick upp och åt frukost, sedan satt jag ganska länge med att skriva mitt CV och yes, äntligen är det klart! Ändrar det hela tiden känns det som, men det måste verkligen va bra, och det är det nu. Efter det var jag tvungen att som vanligt åka till pappas jobb och skriva ut det (eftersom våran härliga skrivare inte är inkopplad. Vet heller inte hur man kopplar in den ;-) fick ju träffa papsi iaf♥ Sedan var det snabba puckar in till Friskis & Svettis där jag skulle på spinningpass. Mötte upp Emily och körde igång! Jag tycker egentligen inte om att träna, och allra minst att bli svettig (tyvärr) men det är jätteskönt såhär i efterhand. Nu känner jag mig duktig, så nu ska jag belönas med en godispåse ikväll! Haha, bra va?

I morgon är det showtime. Det är fest hos Johanna och vi ska ha superkul! Jag har redan tänkt ut min outfit, eller inte överdelen men allt annat. Till och med tvättat mina skor, så nu är det rock N' roll som gäller! Eftersom jag är så bra så har jag fixat 4 st fribiljetter till Hugo, och dit ska vi allesammans, oh yeah! Vi är ju i försig mer än 4 st, så jag vet inte om jag ska svänga förbi Levi's i morgon så man kan få några fribiljetter till ;-) Martin är ju väldigt trevlig han. Stog nog och pratade med honom mer än 1 timma igår. Mm, han är en rolig prick han. Han skulle tydligen spela på Hugo i morgon också, så då kanske man ska flörta in sig så man kan önska en låt.. Eller vad säger ni? ;-)

Vet ni vad? Nu är det fredagsunderhållning som gäller. Måste åka till PRIX innan godiset tar slut ;-)
Vi hörs nog i morgon! PUSS

Inga kommentarer: