lördag, april 05, 2008

PARTYPRINCESS

Two days ago I heard that I was a partyprincess, but from a guy that I don't even know. You noticed that he didn't know me that good, didn't you?
Jag är verkligen ingen partyprinsessa. Som sagt.. det märks att han inte känner mig så väl! Visst, jag tycker att det är skitkul att festa men jag är ju inte den tjejen som prioriterar det först kanske. En del är ute jämt och festar, men jag tror inte jag är den sortens person. T.ex. I sommar ska vi till Gotland en vecka och alla tjejer längtar SÅ mycket. " - Vi ska festa varje dag och ha så jävla kul ". Så låter det ungefär för dom :-) Men för mig är det mer: " Yes, vi ska åka iväg en vecka. Bara tjejerna och vi ska ha skitkul. Festa några dagar och sola och bada på tofta ". Haha, förstår ni? :-) TOTALLY DIFFERENT! Jag skulle vilja vara den där tjejen som kan dricka på dagarna och ha skitkul sådär halvlullig när klockan bara visar 15.00. Men det går verkligen inte, för då skulle jag somna runt 20-tiden. Eller? Kan ju i försig inte säga att det blir så för jag har aldrig provat, men det blir väl upp till bevis v. 28 då! Jajamän, då ni! Då ska Emelie ta sig några glas på dagen så får vi se vad resultatet visar. Holy crap! Fan vad kul vi ska ha. Bara 13 ½ vecka kvar nu, sen drar vi :-)

Ikväll blir det också party, även om jag inte är någon vidare partyprinsessa. Det går ju att festa ändå.. Det som måste göras innan ikväll är detta:
  • äta frukost
  • bada
  • måla naglarna lila
  • åka till bolaget för att köpa vin
  • snabba sig hem och packa ihop det sista
  • åka till Linnéa för att göra i ordning sig, med Natta också :-)

SEN BÖRJAR PARTYT!
Natten ska även ikväll bli ung, som alla andra kvällar ;-)

Inga kommentarer: