fredag, april 04, 2008

Jätteglad!

Jag är verkligen på SUPERBRA humör idag! Jätteglad :-)
Dagen har varit jättebra hittills. Det började med en härlig och solig promenad i Abboreberg tillsammans med Emily och Natta. Vi gick inte i skogen, utan ville ha sol på oss. Vi tog en tur runt "träsket" som vi säger (de nybyggda husen) och drömde oss bort till (ca) 2013/14-talet. Den tiden vi vill ha barn, alltså om ca 5-6 år. Där vill vi bo, helst som i Desperate Housewifes, på samma gata och ha koll på allt som händer med alla andra grannar. Haha! Nejdå, men nära vill vi iaf bo varandra. Åter till verkligheten.. Dagen har fortsatt med en tripp på stan då vi skulle köpa Linnéas present, men väntade återigen några timmar för att samla ihop dom sista slantarna. Emily och jag ska traska ner till stan snart. Solen skiner fortfarande och livet känns underbart! Såg tussilago idag vilket jag tycker är ett riktigt stort vårtecken. Är så glad att äntligen våren har kommit! (Hoppas jag?). I allafall.. när vi gick där på stan (eller vi åkte bil just då faktiskt) så såg jag en man komma ut från Pressbyrån, så såg jag att han tappade något sorts kort. Han var väldigt snabb så han gick vidare, och eftersom jag satt i en bil kunde jag inte ropa efter honom. Jag gick ur bilen och tog upp kortet och såg att det var ett FOREX slash VISAKORT, så antog att det finns massa pengar på det. Nu tror ni säkert jag länsa kontot, men de gjorde jag inte så snäll som jag är :-D Ringde mamma för att fråga hur jag skulle göra, och hon ringde FOREX, så jag gick dit och lämnade det, inklusive mitt namn och telefonnummer om denna man vill ge mig hittelön. Vilket jag innerligt hoppas på, haha! Min plånbok = tom. Jag skulle bli glad för typ 50 kr. Haha.. Men nu ska man ju inte hoppas på något som kanske aldrig kommer ske! Jaja. Har gjort en god gärning idag iaf. Det känns bra :-) Det här inlägget kommer bli långt, det känner jag på mig. Men jag skriver på, så får vi se vilka som orkar läsa det sen! FEST hos Lelle i morgon kväll då hon ska fira sin 20 årsdag som sagt. Hon fyller ju dock på söndag, men passar ju bättre att gå ut en lördag ;-) Vi har nu fixat en massa bra festmusik som vi ska bränna ut på skivor. Två skivor blir det tror jag. Vi har 30 låtar, så det blir jättebra! Längtar massor verkligen! Har provat lite kläder nu också, men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Köpte en kjol på Indiska igår, rea 100 kr. Har provat den, men vet inte om den känns lite lång.

Vad tycker ni?
Jag kanske ska sy upp den ikväll då?
Give me comments, folks :-)

Inga kommentarer: