söndag, april 13, 2008

03.40

Det var som att jag inte kunde logga in. Jag har druckit massor ikväll och jag kommer nog för första gången inte kunna uttrycka mig normalt. Om jag ska skriva: Hej, jag heter Emelie och jag var på Hugo ikväll.. så skriver jag istället: "Hej, kjahg heer Emelie,. Jag var på Hugo iväll". Ni förstår.. Är väldigt full, så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Låter fjortisaktikt, men så är det.
Väntade till Hugo stängde ikväll. 03.00. Då slutade Martin också. Han är verkligen jättecharmig och söt. Fick skjuts hem av honom och han sa att jag skulle komma upp till "hans affär" och prata med honom snart.. Vill jättegärna, men känns som att jag tjatar massa. Usch.. Men ska nog gå förbi en sväng på tisdag/onsdag. Prata massa strunt och om helgens bravader. Gjorde jag något dumt? Nope.. Emelie is a good girl =/ Well well.. Martin Martin!
Charmigare kille får man leta efter :-) (Sorry, men så är det)..

Inga kommentarer: