onsdag, juli 08, 2009

Ursäkta!

Jag ber verkligen om ursäkt för min bloggdesign! Den är så otroligt ful och allting är i en enda stor röra nu! Som jag har skrivit tidigare så ska jag flytta bloggen, den ska hamna på blogg.se istället. Men grejen är den att designen håller på att göras om och tjejen jag ska få hjälp av är nog lite irriterad över mina "krav". Men har man betalat pengar till henne så vill man ju ändå bli nöjd..? Så vi får se när den blir klar....tills dess hoppas jag att ni har överséende med det, förstår verkligen att det är sjukt tråkigt att läsa bloggen när det ser ut såhär!
Det blir ju inte kul att lägga in bilder eller någonting när det är såhär. Hoppas den andra bloggen blir fixad snart. Saknar ju att blogga på "riktigt" :-)

2 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Yep det vill man bli :)

Kraam
H

Therese sa...

Vad kommer bloggen heta på blogg.se ?