fredag, juli 03, 2009

Packat & Klart

Här sitter en trött, utpumpad men en nöjd Emelie. Jag är påväg hem, sitter på buss 835 påväg till Norrköping. Åkte kl 16.30 och är framme 20.35, segt! Flytten idag har gått bra, men fy fasen vad jag är trött nu. Burit, burit, tvättat och skurat golv! Känner mig helt utpumpad. Tror att jag har använt massa muskler idag som jag knappt visste fanns, haha! Mamma och jag gjorde oss värda med en kall dusch och en god sallad förut efter allt slit. Duschen var nog skönast! Men jag är i allafall väldigt happy att detta är klart nu! Happy happy happy! Nu ska jag ringa lite vänner, sen ska jag sova en stund. Välbehövligt kan jag lova! (Hoppas bara att jag inte sitter med munnen öppen då, precis som kvinnan på andra sidan gången gör...haha!)

Här är lite bilder från idag:

Flyttkartonger, när allt är inpackat i bilen (ser ni hur det ser ut? Inte ens en liten pinal skulle få plats typ..) och sedan en bild på Rix FM-båset där Ola Lustig och "Jonken" sitter och sänder Rix FM semester. Kändisgalen som jag är... Och vet ni, jag såg att Ola rökte utanför....det trodde jag inte om honom! ;-)


Hörs när jag kommer hem ikväll, puss och kram!

1 kommentar:

Benita sa...

Åh vad tråkigt att du ska flytta, vännen!!!