tisdag, juli 07, 2009

SVAR TILL DIG ISABEL

Usch, jag vet! Nu har jag flyttat ifrån er alla i mysiga staden i Kalmar. Ni kommer klara er jättebra utan mig ändå gumman, det vet jag. Men kommer faktiskt sakna er! Men jag får självklart komma och hälsa på er, sen måste jag ju se din lägenhet också :-)
Ja, visst var den en bra idé? Skitbra om man ska till stranden eller så, tycker det kan vara rätt fint att visa ryggen lite :-) Det tycker jag du ska prova! Ja, bloggen flyttar snart. Ska flytta den till blogg.se istället för blogspot. Men jag ska skriva lite mer om det när det närmar sig, ska bara putsa på designen och sådär först, hehe.

Hur går det på sommarjobbet på Öland föressten, går det bra? Jag ska nog till Öland i sommar och hälsa på en tjejkompis, kanske kan hälsa på dig i samma veva då också? Och du, hur går det med du-vet-vem... - "J"? :-)

Puss och kram

2 kommentarer:

Elin sa...

Tack :) Jag hade tur. Andreas slutade tidigt så jag slapp vara ensam iallafall :)

denice sa...

JAG VET!
Jävla cplag. Polisen jag pratade med tyckte också de var konstigt att det gäller så länge.
Anledningen till att han måste ha pass är för att vi ska till Tyskland också. JAG VILL INTE BLI ANHÅLLEN FÖR BARNSMUGGLING om vi blir stoppade i tullen!!!!!