måndag, juli 06, 2009

Twilight

Idag såg jag filmen Twilight för första gången. Åh, den var så bra! Och skådespelarna, så jäkla snygga båda två! Kristen Stewart (född 1990) som spelar Isabella Swan är så otroligt vacker. Och för att inte tala om Robert Pattinson (född 1986) som spelar Edward Cullen, han är ju dösnygg i filmen! :-)

Filmen var inte riktigt som jag hade tänkt mig, den var ännu bättre. Fasen så bra skådespelare dom är, Kristen och Robert. Längtar efter uppföljaren av filmen som kommer i november detta år, New Moon!


Har ni sett Twilight? I såfall, vad tyckte ni?

3 kommentarer:

ida UNG MAMMA sa...

sv; det är min tauering. ett skorpiontecken!


åh twilight är sååå bra! kram!

cecilia sa...

Twilight är sååå bra, jag längtar och längtar till nästa film som kommer!! såg den för inte så längesedan.. mnitt hjärta smalt.. :)

Sanna sa...

Jag har sett den, söt film fast den var inte alls som jag hade tänkt mig.
Varför kom inte du ut till Hanna igår då gumman?