lördag, juli 04, 2009

Hallå där!

Kvällen igår var jättetrevlig, vi var på förfest hos en tjej i Haga. Sedan blev det utgång till Palace, men där var det inte lika roligt. Var bara yngre folk ute + att det inte var mycket folk alls. Ikväll gör vi ett nytt försök, men idag är det ju åldersgräns 21 så det blir roligare ;-) Vi ska ta bussen ut till Lindö där vi ska käka pizza på Lindögrillen (mysigt!). Sedan ska vi till Sissel och förfesta lite innan vi drar vidare. Ska bli superkul! Justfasen, måste köpa Fanta till mitt rosévin också, får inte glömma det.. Men just nu sitter jag här och har det skönt. Smäller i mig lite lax, grönsaker och keso. Var superhungrig och jag orkar inte vänta på mat till kl 19 ikväll! :-)

Idag är jag laddad till max! Längtar till att få göra i ordning mig, haha. Slänger ut en outfit sen innan jag går också, men nu ska jag äta upp min goda, men lätt-att-göra mat!


Hörs snart!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Nej, Linda kommer inte därifrån . hon är från Bengtsfors (eller, ännu mer bestämt Ärtemark)

Daniel sa...

Allt för den goda maten! ;)) Nami!!
Supergrejt blogg du har!
(självklart lovin)