onsdag, juli 08, 2009

Jag grät!



Michaels dotter Paris, 11 år, avslutade hans minnes-ceremoni idag genom att framföra ett kärleksfullt tal om sin pappa:

" Ever since I was born, Daddy has been the best father you can ever imagine. And I just wanted to say I love him, so much! "
Sedan brast hon ut i gråt.

Här grät jag kan jag lova, usch vad sorligt! Tårarna bara rann. Jag och Sissel fick papper att torka tårarna med och pappret blev verkligen dyngsurt! Det var så starkt av henne att inför flera miljoner människor säga en sådan sak om sin pappa. Det är så sorgligt att han lämnar tre barn efter sig, usch. Får bara tårar i ögonen när jag tänker på det :-(


Michael Jackson
1958 - 2009

Vila i frid!



(Videon där dottern Paris avslutar ceremomin med ett kärleksfullt tal till sin pappa hittar ni här!
)
.
.
.
.

2 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Usch! Buhu..jag kan säga att jag har verkligen tårar i ögonen när jag hörde det hon sa..*håller i tårarna*

Kraam
H

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Svar:
Tack så mkt :)
Hehe ja du jag vet inte :P
Jag har förlorat en person som stod mig väldigtväldigt nära som jag älskade vädligt mkt, min farmor. Det var hemskt när hon gick bort :(

KRaam
H