onsdag, juli 08, 2009

Nagelfixar-dags

Sitter och fixar mina naglar nu! Svarade ju på lite frågor för inte så länge sen vad man var beroende av eller inte kunde klara sig utan. Då svarade jag just att jag är beroende av att ha naglarna målade, det är verkligen sant. Kan inte ha non-nagellack, måste ha någon färg. Kan vara allt ifrån svart, rosa, aprikos, rött, lila, ljusrosa till knallrosa. Idag ville jag göra något annorlunda, det fick bli "fransk manikyr" - fast med färg. Mm, nu blir ni nyfikna va? ;-)

Visar sen när det är klart. Det blev faktiskt väldigt coolt, kul att prova något nytt!

Bryr ni er om era naglar?

3 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Nu blev jag nyfiken :D

Kraam
H

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Även om jag slutar blogga så finns jag medlem på andra sidor ^^

KRaam
H

PS:
Hur gick det med naglarna? :D

ida UNG MAMMA sa...

sv; haha ja han ser ganska förvånad ut!