onsdag, juli 01, 2009

Britney Spears

Britney gör ju en extrakonsert i Stockholm den 14 juli! JAG VILL VERKLIGEN DIT! Hon är så himla himla bra! Åh, måste det vara så jäkla dyrt? Priset ligger mellan 695 - 4000!! Och ska man betala för den billigaste biljetten kommer man ju sitta jättelångt ifrån scenen. Det skulle verkligen vara en dröm att få se henne, hon verkar vara så himla härlig. Och hennes nya låtar? Womanizer, Circus, Radar, If you seek amy.... Dom är ju verkligen skitbra!

Är det värt det? Åh, jag som verkligen måste tänka på mina pengar.. Men det är ändå Britney liksom. Brittan som är så underbart härlig!

Ska någon av er dit? Eller är det någon av som vill dit?
Jag ska banne mig fundera på detta alltså...

4 kommentarer:

Fru Evelina sa...

åh du är så GULLIG!! Vilken mysig tjej du verkar va :-)!

Jag undrar också vem som bor i min mage, en hon eller en han... spännande!

Hoppas att du väljer ett bra beslut angående britney! det är mycket pengar, visst, men vissa saker är värda att lägga pengar på så man inte ångrar sig i efterhand. Erfarenheter är ju dessutom värda mycket mer än själva pengarna!


Många kramar!

Elin sa...

Man åker mot flygplatsen sen svänger man vänster mot bråviken golfklubb. Sen åker man en bra bit tills man kommer in i ett stugsamhälle, Djurön. Badplatsen ligger på vänster sida, man ser de inte från vägen. nu är det en byggbod och maskiner som står där :P

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Nope jag ska icke dit..jag kan erkänna att hon har några bra låtar :D hihi..
Förresten måste bara fråga vad heter teckensnittet som du använder på brittan? :) den är snygg :D

Svar:
Yep det har jag, fel färger.
Haha..ja sånt händer ibland ;D
Idag tänkte jag chilla, är så jävla trött :P själv då?

KRaaam
H

Okana sa...

Sv: jaa vi har varit på G typ alla dessa år men vi blev tillsammans för 2 och 1/2 år sedan :D:D
Jag trivs jättebra här :D sverige är ett fint land med mycket trevliga människor :)

Det stämmer, bebisen var planerad :D

Kramar <3