måndag, juni 30, 2008

Kurt Nielsen - Rise to the occasion

Sån himla bra låt. Älskar den! Lyssnar på den om och om igen, får aldrig nog. När jag pratade med Erik Wedberg så tipsade han mig om denna låt, och då hade jag inte hört den så mycket. Nu, åh! Den är så underbart bra. Han är ju den norske idolvinnaren. Han ser ut som Shrek ungefär.. Haha, nej vad taskig jag är. Men han är inte snygg för fem öre, men han sjunger i allafall jättebra :-)

I morgon ser min dag ut ungefär såhär:
  • Går upp vid 7 ungefär. Eftersom vi är på landet så måste pappa åka tidigt till jobbet, vilket gör att jag måste upp alldeles för tidigt och åka med in till stan.
  • 10.00 Ska jag klippa mig hos Kim. (Bästa frisören för övrigt). Endast topparna tror jag!
  • 11.00 Arbetsintervju. Får se vad detta är för något..
  • ca 12.00 ska jag träffa Ida K och Emily på stan (?) Sedan blir det lunch, förhoppningsvis på Fräcka. En sallad där vore gott :-)

    Sedan vet jag inte riktigt vad som händer under dagen. Tjejerna och jag skulle ses på kvällen och umgås. Kanske en fika på Wayne's. Vi får se vad dagen har att erbjuda!


    Så vad händer för alla er i veckan?
    (Ni som läser bloggen, hur ofta det nu är..) ;-)

Inga kommentarer: