fredag, juni 27, 2008

Bloggperiod

Det är så konstigt med mig.. Jag kommer in i sånna himla konstiga perioder ibland. Det kan vara vad som helst.. i vintras var det att köpa massa olika mösser, sen har det varit plånböcker, nagellack (framförallt). Ni kanske känner igen er? Nu har jag kommit in i någon bloggperiod. Eller kanske inte riktigt, men den kanske är påväg? Jag avskyr att sitta vid min sega dator, vill ha en liten laptop så man kan sitta vid TVn eller sängen. Men nu när jag väl sitter här blir jag jättesugen på att skriva. Skriva skriva skriva. Men vem skriver man till då, egentligen? Sig själv, andra? Både och är det nog, men mest för sin egen skull. Kul att blicka tillbaka om några år och verkligen se vad man gjorde.
Idag har jag och Emily varit på IKEA. Strosade runt lite och mitt mål var att köpa en, ja vad ska man kalla det. Tröjhängare? :-P En plastgrej med fack som man hänger inne i garderoben, där man kan lägga tröjor och så i. Det är verkligen FULLT i mitt rum. Kläder och kläder everywhere. Har hört att ska man inhandla något nytt, så ska man också slänga något gammalt, men icke ;-) Här slängs ingenting. "Det kan ju faktiskt komma till användning". Eller hur?

Ikväll ska jag också inviga mina nya jeans. Mina otroligt höga i midjan-jeans. Då snackar vi HÖGA i midjan. De går upp på magen liksom, under "bröna" precis. Endast 200 kr, så jag tyckte dom var lite latcho. Struntar i vad andra tycker, men dom är fräna :-) Ska nämligen till Trädgår'n med tjejerna från Navestadsskolan, klass 9d1 (4c, 5c, 6c1, 7d1, 8d1, 9d1) för att vara exakt ;-)
Trevligt ska det bli!

Föressten.. har inte berättat om midsommar. Orkar ni höra?
Tar det snabbt då..
Vi tjejer var på Sissels land som vanligt, underbart i Arkösund. Bilder finns på facebook för er som vill se :-) Vi åkte ut redan på torsdagen, och då tog vi det bara lugnt. Spelade spel och åt god mat. Midsommarafton spenderades med alkohol, lekar och unfortunately.. bråk! Usch! Mellan mig och Natta till och med. Det händer inte varje dag. Men så blev det. Fulla var vi, och osams blev vi. Alling har ordnat upp sig, men kan säga det att hon fick ett stort blåmärke på sin rumpa. (Pågrund av mig....) Nu kan vi skratta åt det :-) Gick och la mig väldigt tidigt, typ 23.45. Haha! Men pigg och utvilad var vi desto mer på midsommardagen då vi skulle till Arkösunds hotel. Det var ganska kul där faktiskt, men jäkligt mycket folk. Förfesten var roligast, som vanligt! :-)

Här kan jag bjuda på två videosnuttar från midsommardagarna.. Varsågoda!

Jag gör ju i försig samma miner på båda filmerna, men annars är ju utbudet lite olika ;-)
Nu fick jag lite bråttom, ska vara borta om 50 min.
Måste piffa till mig. Vi hörs i morgon, gott folk!
Adjö!

Inga kommentarer: