måndag, juni 30, 2008

Uppdatering

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska ringa. Vi ska nämligen åka till landet. * Ring * Se där.. där ringde han precis :-) Och vi ska åka dit nu kl. 15.30. Ska hjälpa honom att skura markiserna och sådär. Landet är ju färdigmålat nu, så fint det kommer bli! Får ta en bild på det senare.
För övrigt har det inte hänt så mycket. Ska klippa mig i morgon. Vet inte riktigt hur, någon som har något förslag?
Annars har jag ÄNTLIGEN ändrat tiden på bloggen. Har aldrig förstått varför det har stått fel tid jämt när jag har uppdaterat mina dagboksinlägg. När klockan är 15.00, så står det att jag har skrivit det 22.45 osv.
"Stillahavstid" hade jag visst inställningen på, men nu ni. Nu står det på "Stockholm" så nu ska det vara rätt :-)

Justja! Hanna har tjatat på mig att jag ska skriva ett inlägg om i tisdags 24/6, och självklart ska jag göra det. Gissa vad som hände?! Jag var med på radio, och det var Rix FM. Älskar Rix FM alltså, och självaste Erik Wedberg med föressten, haha! Det var honom jag fick prata med, och han har en sån himla fin röst. (Anledningen till att jag ville ringa dit faktiskt). "Röstade på Rix topp 6, klockan 6" - Gavin DeGraw. Vi pratade väl ca 1 min, men gú vad jag smälte. Blev helt nervös och mina händer skakade när jag la på luren. Körde bil under samtalet, och jag tror inte att jag var så koncentrerad som jag borde varit där i MAX-rondellen, haha :-)
Honom måste jag försöka få tag i igen. Oja, det ska jag försöka med!

Måste kila, ska ringa till ett visst företag som jag har sökt till. Får se om dom svarar.. Vi hörs i morgon, folks. Puss på er!

Inga kommentarer: