lördag, juni 28, 2008

Lördag morgon

Absolut. Visst är det fortfarande morgon när klockan är 11.32? Oja! Vaknade ganska skapligt idag, trots att jag var ute och skämde bort mig själv igår. Var på Trädgår'n med Emma, Moa, Helena och Sanna. Jättekul :-) Vi pratade om allt möjligt. Minnen, skola, jobb, framtid. Allting! Har många funderingar i mitt huvud nu, om vad jag ska göra i höst. Tack Moa, för lite information om Oslo och dess arbeten ;-)
Så vad står idag på "göra-listan"? Först och främst ska jag äta frukost, sen blir det att göra i ordning i min garderob med mina nya saker jag köpte igår. Lovar att ni ska få se en före och efter bild i min garderob. Oh, lord! Där är det stökigt. Det är liksom allt möjligt där inne. Kläder, skor, böcker, kuddar, överkast, lådor, filmer, spel. Haha! Men jag ska inte få ordning på ALLT! Bara skor och kläder. Måste få ordning på dom först och främst så jag kan hitta mina kära ägodelar när jag verkligen behöver dom :-)

Nu, frukost-time. På återséende, om ca 1 timma?

- Det blev visst inte om en timma. Jag måste rusa nu, ska till landet. Lägger upp före och efter bilderna sen. Då ni, då ska ni få se förvandlingen! ;-)

Inga kommentarer: