söndag, juni 29, 2008

Ta vara på era vänner, gamla som nya!

"Små plankare, små plankare är lustiga att se. Små plankare, små plankare är lustiga att se". Lala.. och gissa vem som kom ut på Palace igår då? Jo, Linnéa och jag. Trots att det var åldergräns 21. Men man må vara listig ;-) Vi halsade i oss en halv flaska vin var, 11 % och en lite vodka med juice. Halvsprang till biblioteket, men upptäckte då att vi var tvungna att springa hela vägen ner till Palace om vi skulle hinna fatt Elin och Nilla(?) som redan stod i kön. Nix, vi fick ta en taxi. Jättelång kö, så vi hoppade in där. Var lite halvt oroliga att inte komma in, men vi provade att gå in genom huvudentrén, men icke. Så då blev det att ta i med hårdhandskarna, haha!
Vi kom in, men ska inte berätta hur om någon Palace-vakt läser detta ;-) Vi hade jättekul där inne, och vi träffade massor av roligt folk! Min kära bror och hans flickvän t.ex. Så underbara människor! Var tvungen att skriva ett sms till henne efter kvällens slut och berätta hur himla snäll hon är, och att hon verkligen är så himla mycket underbarare än Martins förra tjej. Och så skrev jag massa gulligull, ni vet.. Fick ett jättegulligt sms tillbaka där hon skrev att hon inte kan önska sig en bättre svägerska :-) och att Martin är hennes livs kärlek, och att han har en underbar familj! Åh, så glad jag blev. Den människan trivs jag verkligen med. Och hoppas jag träffar henne/dom ikväll!
Min bror är såklart också underbar, som alltid.
Jag tycker det är så viktigt att komma nära kontakt med brors flickvän. Ska dom leva tillsammans hela livet och kanske skaffa barn ihop, så är det jätteviktigit att man kan umgås och ha kul tillsammans - syskon och svägerskor. Bestämmer sig Martin och Elin för att leva tillsammans nu, så blir jag så himla glad! Elin är jätte välkommen till våran familj! Sen är det ju alltid ett STORT plus om jag blir faster sen ;-)
Sammanfattningsvis så vill jag bara berätta att hon är en jättebra tjej som jag är superglad att jag har träffat, och att utekvällen igår med Linnéa, Elin, Martin, Therese, Jonna, Micke och alla de andra var jättebra. Så positivt detta inlägget blev, men det är ju bra :-) Det kan ju inte hända allt för ofta. Vet inte vad jag ska skriva mer, men jag lägger iaf upp lite bilder igen.
Och denna gång på dessa fantastiska människor.
Min storebror Martin och min svägerska Elin.

Tycker om er jättemycket båda två <3

Inga kommentarer: