onsdag, juli 02, 2008

Mycket på en gång

Idag har jag verkligen hittat på saker. Annars kan det bara bli att dagarna svischar förbi och man bara sitter hemma och degar. Det började med att jag var på arbetsintervju kl. 13. Ett jävla tråkigt och pinsamt arbete, så jag tror jag skiter i det där. Min bästa sida är nog inte att åka runt och demonstrera dammsugare m.m. Vem föredrar sånt? Har ju sökt andra jobb, men man vet ju hur det har blivit med dom. Kommer säkert bli som alltid, att dom aldrig hör av sig! Vet inte hur detta ska gå, men vi får väl ta det som det kommer.. Kan inte göra mer än att söka. Efter arbetsintervjun så åkte jag, Emily och Ida till Gransjönäs och solade. Badade aldrig, är en riktig badkruka om jag ska vara ärlig. Men i morgon ska jag till Ida och sola och bada hemma hos henne. Då ska jag banne mig bada, men i hennes pool, haha ;-) Där är det säkert varmt och skönt! Man får passa på nu när solen kommer fram. Vill ju helst inte vara kritvit när vi åker till Gotland.

För dit åker vi på mååååååndaaag! Fy farao vad jag längtar! En vecka med tjejerna, och vi ska ha så himla kul! Alkholkonsumering, Kallis, tofta och VISBY överhuvudtaget! Nästan bättre än att åka utomlands. Palmer får man se på Kallis, och turister finns det väl också lite varstans. Men bästa av allt är väl ändå den fina dialekten och hmm.. de svenska pojkarna kanske? Eller varför inte norska? Om det finns några.. Har väl i försig inte riktigt släppt Mr än, men det är en annan historia :-)
Ne, nu fastnade jag inne på www.hemnet.se. Där är alltid roligt att kika. Mitt framtida hus kanske finns där någonstans, vem vet..
Vart vill ni bo någonstans när ni vill bilda familj (om ni nu vill det)? Villaområde, inne i stan, ute på landet? Radhus, villa, lägenhet? Sverige, USA, Polen kanske? ;-) Skriv gärna, alltid kul att läsa!

På återséende!

Inga kommentarer: