söndag, juli 27, 2008

En härlig dag idag!

Idag har det verkligen varit en underbar dag! Okej.. inte i morse då.. Var nämligen ute igår så det kanske förklarar det mesta? ;-) Var lite seg sådär på morgonkvisten, men sedan bar det iväg ut till landet med min bror och Elin. Där var det verkligen jätteskönt! Vi tog det lite lugnt och kände lite på solen.. Sedan tog vi båten ut till en ö och badade och solade. DET ÄR SÅ SOMMAREN SKA VARA! Varje dag helst, men icke. Påvägen hem började regnet. Hoppas det inte håller i sig, jag som ska till Kolmården i morgon! Jajamänsan :-) Med Emily! Mamma hade fribiljetter dit från hennes jobb, annars hade jag nog tvekat på att lägga ut 300 kr för att gå en heldag där. Men nu passar det bra att hitta på något kul. Det var ju inte igår man vad där... 9:an tror jag! (Då vi blev jagade av dom där tjejerna, ehm.. men det är en annan historia).
Såhär på kvällskvisten så har jag suttit vid min "kära" dator. Finns inte mycket mer att göra en sån här kväll. Tv:n fungerar inte (inte i förrgår iaf) och jag har inga bra DVD filmer. Jo, en.. The Holiday! Åh, den är så bra! Har i allafall underhållit mig på andra vis.. Nej, inte på det viset ;-) MOHAHA! Jag har skrivit lite med mina vänner. Letat lägenheter tillsammans med Helena, och sen har jag även lagt ut en annons på blocket. Angående en lägenhet till mig! Vet inte om jag har något jobb, men annars är det väl bara att tacka nej till lägenheten om man skulle få något erbjudande..?!
Såhär skrev jag i allafall min annons. Helena sa att jag var "skön". Men humor måste man ju visa att man har, annars kanske dom inte vill hyra ut lägenheten till mig? ;-) Skämt och sido. Här kommer annonsen, och sedan blir det nog bums i säng. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

jodå du verkar hänga med rätt bra ;) jag åker utomlands den 15 augusti, så typ 3 veckor kvar. känns som en evighet haha.

tack så mycket:) gina har verkligen fått in riktigt mycket fint, framförallt klänningar. önskar ja hade mer pengar på kontot, för då hade jag gärna också gått dit och tittat på en klänning imorgon :D