söndag, juli 06, 2008

Gotland 2008

I morgon åker jag och 7 tjejer till Gotland för att partaja och bara umgås och ha kul tillsammans! Tänka på annat för en gångs skull! Det ska bli så underbart att lämna denna vissna stad och komma till något mycket finare och mysigare, nämligen Visby.
Vi åker ungefär kl. 15.30. Vi vill ha god tid på oss, men färjan går inte förrän kl. 21. Eftersom jag har legat dyng-bakis hela dagen idag, så ska jag nog inte dricka när vi kommer fram. Det lär bli vid tolvslaget men struntar nog i att börja korka upp då. Jag ska nämligen köra till Visby, så jag har ingen tid på mig att dricka påvägen dit. Men det gör ingenting, jag drack ändå för två igår...eller tre kanske(?!) :-P

Josefine och Frida är redan där och väntar på oss. Dom jobbar på Trädgår'n och Hamnplan. Ska bli så roligt den kommande veckan!
En vecka med dessa tjejer: Emily, Nathalie, Ida, Ida, Linnéa Johanna, Sissel, Josefine och Frida <3
UNDERBART!
Vi hörs v. 29 :-)
Adjö!

Inga kommentarer: